مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-07سياسي

برندسازی صنایع دستی در شهرکرد مورد توجه قرار می گیرد


برندسازی در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و شهرکرد به عنوان یک اولویت در اداره شهر مورد توجه قرار می گیرد.

- ، محمد رضا بیاتی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیر کل دفتر آموزش و ترویج صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار کرد: خیابان ها و بافت قدیمی مرکز چهارمحال و بختیاری به صورت منسجم حفظ نشده اما برخی مسیرها و بافت های سنتی مرمت شده است.

وی عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد برای تبدیل این شهر به عنوان شهر جهانی نمد آمادگی اجرای طرح های مشارکتی و هدفمند را دارد.

رییس شورای اسلامی شهر شهرکرد افزود: تعدادی مشاور در حال مطالعه و بازنگری طرح های جامع مرتبط با توسعه شهرکرد هستند که می توان از ظرفیت آن ها برای توسعه صنایع دستی به ویژه نمدمالی، گیوه دوزی، کلاه مالی، قفل سازی و هنرهای سنتی دیگر بهره گیری کرد.

بیاتی تصریح کرد: برندسازی در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و شهرکرد به عنوان یک اولویت در اداره شهر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

طرح های گردشگری در چهارمحال و بختیاری بازنگری می شود سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه مطرح کرد: برای بازنگری طرح های گردشگری و صنایع دستی و هنرهای سنتی با دو دانشگاه وارد مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی صنایع دستی در شهرکرد مورد توجه قرار می گیرد

برندسازی صنایع دستی در شهرکرد مورد توجه قرار می گیرد