مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-07سياسي

هزار بار بمیریم و زنده شویم باز بدهکار مردم هستیم


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم ولی نعمتان انقلاب و کشور هستند، گفت: اگر ما هزار بار برای مردم کشته بشویم و دوباره زنده بشویم، بازهم در ارائه خدمت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس دانشگاه و جمعی از مسؤولان دانشگاهی، امروز به مناسبت فرارسیدن ایام شعبانیه و روز پاسدار با سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و گفت وگو کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار، با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به مشی خدمت گذاری سپاه به مردم، اظهار کرد: حقیقتاً در مقابل لطف مردم سرباز صفر هم نیستیم و تاکنون نیز کاری نکرده تا شایسته تکریم مردم باشیم.

سردار محمد عبدالله پور، مردم را ولی نعمتان انقلاب و کشور توصیف کرد و افزود: اگر ما هزار بار برای مردم کشته بشویم و دوباره زنده بشویم، بازهم در ارائه خدمت، بدهکار مردم هستیم.

  وی با اذعان به اینکه مدیریت بیماری کرونا به مراتب از مدیریت جنگ سخت تر است، افزود: در دوران دفاع مقدس استعداد ما و نفرات دشمن و آتش آن مشخص بود، اما در دوران کرونا به سبب ناشناخته بودن این ویروس و گستردگی آن همه دچار مشقت شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه مدافعان سلامت در دوران کرونا خدمات شایانی ارائه کرده و متحمل سختی و مشقت شدند، گفت: با تلاش همه جانبه در این جبهه و طوفان سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار بار بمیریم و زنده شویم باز بدهکار مردم هستیم

هزار بار بمیریم و زنده شویم باز بدهکار مردم هستیم