مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-07سياسي

120 هزار هکتار از عرصه های جنگلی مخروبه مازندران احیا شد


معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران _ منطقه ساری گفت: 120 هزار هکتار از عرصه های جنگلی مخروبه مازندران طی چهار دهه گذشته احیا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، فتح الله غفاری معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران_ منطقه ساری با اشاره به فرا رسیدن هفته درختکاری و اهمیت آن اظهار کرد: جنگل های هیرکانی به عنوان منابع تجدیدشونده هستند؛ به این معنا که خود به خود احیا می شوند و لزومی ندارد عرصه جنگل ها درخت کاری کنیم مگر اینکه عرصه جنگلی به دلایل مختلف تخریب شود و خاک نیز قادر به احیای جنگل نباشد که در این صورت در عرصه جنگلی بحث درخت کاری را در دستور کار قرار می دهیم.

وی با اعلام اینکه طی چهار دهه گذشته 120 هزار هکتار از عرصه های جنگلی مخروبه مازندران احیا شد،گفت: این مهم حاصل زحمات و تلاش های همکاران منابع طبیعی استان است.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران _ منطقه ساری افزود: موضوع دیگر با دستور استاندار مازندران توجه به نهال کاری در حاشیه جاده های مازندران از گلوگاه تا رامسر به طول 380 کیلومتر بوده و در این زمینه تا شهرستان نور در حوزه اداره کل بوده که انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 هزار هکتار از عرصه های جنگلی مخروبه مازندران احیا شد

120 هزار هکتار از عرصه های جنگلی مخروبه مازندران احیا شد