مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-07سياسي

بیجار برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده می شود


فرماندار بیجار در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر، تمامی ارگان های خدمات رسان را ملزم به آمادگی کامل برای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی کرد.

- علی اکبر ورمقانی، شامگاه روز یکشنبه (16 اسفند) در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر، با تاکید بر مهمانپذیر بودن شهرستان بیجار و روستاهای تابعه و نیز بازگشت شهروندان بومی از دیگر نقاط کشور، تامین و توزیع اقلام ضروری را خواستار شد.

وی ضمن رو به کاهشی خواندن آمار کرونا و احتمال سفرهای نوروزی از دبیران این کار گروه خواست، اقدامات اسکان مسافران نوروزی، آماده سازی مهمانسراهای ادارات و در صورت لزوم مهیا نمودن مدارس جهت اسکان مسافران، فضا سازی مناسب شهری و روستایی، آماده سازی مناطق گردش پذیر و بوم گردها و نصب بنرهای راهنمایی و آموزشی را در اهم فعالیت های خود قرار دهند.

فرماندار بیجار نوروز را جشنی شادی آفرین عنوان کرد و افزود: این نشاط و شور در چهره شهر نیز باید نمایان باشد از این رو اقداماتی همانند نصب المان های نوروزی، آماده سازی مراکز تفریحی، پخش برنامه های مفرح توسط شهرداری، زیبا سازی و ساماندهی خیابان ها به واسطه رنگ آمیزی، روان سازی ترافیک در مسیرهای پر تردد و نظارت کامل بر قیمت گذاری اجناس انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیجار برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده می شود

بیجار برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده می شود