مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-07سياسي

منشأ قدرت سپاه خدامحوری و تکیه بر نظام ولایی است


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه منشأ قدرت سپاه خدامحوری و تکیه بر نظام ولایی است، گفت: اولویت امروز سپاه به مباحث فرهنگی مربوط می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به نقش آفرینی سپاه در حفاظت از خاک کشور، بیان کرد: وظیفه اصلی سپاه استان ها فعالیت در حوزه جنگ نرم است و به این مهم در بخش های مختلف اعم از اقتصادی و اجتماعی عمل می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه برای رفع مشکلات کشور به سازمان ها و نهادهای مختلف کمک می کند، عنوان کرد: سپاه پاسداران از تمام مستضعفان جهان حمایت می کند و این موضوع را با صراحت کامل بیان می کند.

وی با بیان اینکه اولویت امروز سپاه به مباحث فرهنگی مربوط می شود، افزود: قدرت بدون حکمت راه به جایی نمی برد و منشأ قدرت سپاه خدامحوری و تکیه بر نظام ولایی است.

سردار عبدالله پور ادامه داد: ولایت فقیه منشأ قدرت ما است و حکمت ما در قدرت نیز همان ولی فقیه است و رهبر انقلاب نیز قدرتمندانه در برابر توطئه ها ایستاده و اجازه آسیب به کشور را نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه نقش سپاه آماده نگه داشتن مردم برای دفاع از انقلاب است، تصریح کرد: دشمن می داند که سپاه از مؤلفه های اصلی قدرت جمهوری اسلامی محسوب می شود لذا دائماً به این نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشأ قدرت سپاه خدامحوری و تکیه بر نظام ولایی است

منشأ قدرت سپاه خدامحوری و تکیه بر نظام ولایی است