مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 08:172022-03-07اقتصادي

مصرف مازوت در نیروگاه های اصفهان کاهش نیافته است / ثبت 141 روز هوای ناسالم


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مصرف مازوت در دو نیروگاه اصفهان و شهید محمد منتظری کاهش نیافته و وزارت نیرو وزارت نفت باید هر چه زودتر مازوت سوزی را قطع کنند.

- با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون 141 روز هوای ناسالم و 204 روز هوا با کیفیت قابل قبول در اصفهان ثبت شده است، اظهار داشت: شرایط کیفیت هوا در اصفهان مناسب نیست.

وی در خصوص آخرین وضعیت مصرف مازوت در دو نیروگاه اصفهان و شهید محمد منتظری نیز ابراز داشت: در دو نیروگاه مازوت همچنان مصرف می شود، میزان مصرف کم نشده است و درخواست ما از وزارت نیرو و وزارت نفت این است که با توجه به شرایط استان اصفهان نسبت به قطع مصرف مازوت اقدام کنند.

شناسایی کانون های گرد و غبار نقطه ای در اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با 16 کانون گرد و غبار در استان اصفهان نیز افزود: در استان اصفهان 16 کانون گرد و غبار فرسایش بادی با یک میلیون و 90 هزار هکتار وسعت شناسایی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش بارش ها و همچنین جاری نبودن آب در رودخانه زاینده رود و به دنبال آن عدم کشت محصولات کشاورزی شاهد ایجاد کانون های نقطه ای گرد و غبار در استان اصفهان و به ویژه در مناطق شرق استان اصفهان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف مازوت در نیروگاه های اصفهان کاهش نیافته است / ثبت 141 روز هوای ناسالم

مصرف مازوت در نیروگاه های اصفهان کاهش نیافته است / ثبت 141 روز هوای ناسالم