مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 06:122022-03-07بين الملل

دولت اوکراین برای پس از مرگ زلنسکی برنامه دارد


وزیرخارجه آمریکا مدعی شده است که کی یف آماده است تا از تداوم دولت در صورت مرگ زلنسکی اطمینان حاصل کند.

- به نقل از اسپوتنیک، محل اختفای ولودیمیر زلنسکی ، رییس جمهور اوکراین در روزهای اخیر در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و این در حالی است که وی همچنان در اظهارات خود تاکید دارد که کی یف را ترک نخواهد کرد.

پیش از این، زلنسکی مدعی شده بود که او هدف شماره 1 عملیات نظامی روسیه است و تهدیدی مستقیم برای جان او و خانواده اش وجود دارد.

با این حال به تازگی آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگویی اعلام کرده است که مقامات اوکراینی در صورت مرگ ولودیمیر زلنسکی ، رییس جمهور این کشور در بحبوحه عملیات نظامی روسیه طرحی در دست دارند.

بلینکن به سی بی اس گفته است: اوکراینی ها برنامه هایی دارند که من درباره آن صحبت نمی کنم یا وارد جزییاتی نمی شوم تا مطمئن شوم که به هر طریقی دولت اوکراین تداوم خواهد داشت.

بلینکن همچنین خاطرنشان کرد که رهبری زلنسکی در اوکراین از زمان وقوع جنگ قابل توجه بوده است و زلنسکی و کل دولت اوکراین نشان داده اند که آنها تجسم مردم فوق العاده شجاع اوکراین بوده اند.

بر اساس قانون اساسی اوکراین، اگر رییس جمهور در زمان ریاست جمهوری فوت کند، رییس پارلمان جای او را می گیرد و در حال حاضر روسلان استفانچوک ، رییس پارلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اوکراین برای پس از مرگ زلنسکی برنامه دارد

دولت اوکراین برای پس از مرگ زلنسکی برنامه دارد