مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 23:522022-03-06سياسي

امام جمعه بیرجند: توانمندسازی نیازمندان مورد توجه قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: توانمندسازی و اشتغال نیازمندان مورد توجه کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گیرد زیرا کمک های موردی در عین حالی که نیاز است اما هدف نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امشب در جمع مدیرکل و مدیران ستادی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، اظهار داشت: مسئله فقر و غنا هم مثل باقی حوادث عالم تحت قانون علت و معلول است اما کمتر به این مسئله توجه شده است.

وی ادامه داد: باید به علت های فقر در کشوری غنی مثل ایران توجه شود چون مسئله ای عادی نیست و با اسلام و نظام مقدس اسلامی سازگاری ندارد.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: فقری به وجود نمی آید مگر اینکه غنای بی دلیلی برای یک عده فراهم شده باشد که در نظام اسلامی نباید چنین چیزی باشد و مسلم از چارچوب نظام ما خارج است.

وی گفت: اگر جنگ نظامی هشت ساله به ما تحمیل می شود یا اگر تروری صورت می گیرد و نتیجه آن شهید، جانباز و معلول شدن عده ای می شود همه حتی عوام می دانند که کار دشمن است اما فقرا و مستمندان هم در ترورهای اقتصادی ضربه می بینند و برخی خواص حتی متوجه نمی شوند که دلایل بیرونی دارد.

وی یادآور شد: دشمن از 200 سال قبل همه گزینه ها را روی میز دارد در ایران وقتی انگلیس حاکم بود مواد غذایی را گرانتر می خریدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بیرجند: توانمندسازی نیازمندان مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه بیرجند: توانمندسازی نیازمندان مورد توجه قرار گیرد