مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 23:422022-03-06سياسي

کتاب زندگینامه و خاطرات شهید «حسین عزیزی تراب» چاپ می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ کتاب زندگینامه و خاطرات شهید «حسین عزیزی تراب» از شهدای دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «بر بال ملائک» خبر داد.

- کتاب زندگینامه و خاطرات شهید حسین عزیزی تراب چاپ می شود ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ کتاب زندگینامه و خاطرات شهید حسین عزیزی تراب از شهدای دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان بر بال ملائک خبر داد.

سرهنگ امیرعباس آسمند در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: این کتاب روایتگر زندگینامه و خاطرات شهید حسین عزیزی تراب از شهدای دوران دفاع مقدس است که به قلم مرضیه جوشن از نویسندگان حوزه دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

وی افزود: این کتاب در شمارگان 500 جلد با حمایت ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران به چاپ رسیده و توسط انتشارات آناپنا به بازار نشر عرضه شده است.

آسمند خاطرنشان کرد: حسین عزیزی تراب ، در سال 1340 در روستای تراب پا به عرصه گیتی نهاد و در سال 1365 در عملیات کربلای 5 مجروح و بعد از حدود دو ماه در دوازدهمین روز از فروردین سال 1366 در بیمارستان شهید مدرس تهران به هم رزمان شهیدش پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب زندگینامه و خاطرات شهید «حسین عزیزی تراب» چاپ می شود

کتاب زندگینامه و خاطرات شهید «حسین عزیزی تراب» چاپ می شود