مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 21:572022-03-06ورزشي

چراغ سبز لیست تیم ملی فوتبال برای ستاره های ملوان


غیبت دو بازیکن خط دفاعی ثابت در تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی در مسابقه با کره با مصدومیت یکی دیگر از جانشینان خطرناک تر از گذشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، تیم ملی ایران در مسابقه آینده با کره جنوبی صادق محرمی و محمد حسین کنعانی زادگان را به دلیل اخراج و محرومیت همراه ندارد و به نظر نمی رسد مجید حسینی هم آمادگی کافی برای بازی آینده داشته باشد.

  علاوه بر کنعانی زادگان و صادق محرمی، سعید عزت الهی دیگر مهره تدافعی تیم ملی و دراگان اسکوچیچ نیز در مقابل تیم کره حضور ندارد تا دراگان به دنبال تغییرات اساسی در این بازی باشد.

  کمتر از یک ماه تا بازی تیم ملی با کره جنوبی فاصله داریم و این دیدار برای هر دو تیم ایران و کره جنوبی بسیار پر اهمیت است و چالش های احتمالی دراگان اسکوچیچ را برای بازی پیش رو بررسی خواهیم کرد.

  مدافعین راست تیم ملی: یکی از شانس های اصلی تیم ملی برای این پست صالح حردانی است که در اردوهای های تیم ملی در مسابقات قبل حضور داشته و با توجه به حضور در تیم فرهاد مجیدی این شانس دو چندان شده است.

  رامین رضاییان بازیکن پرسپولیس هم که پس از مدت ها به تیم سرخ پوش پایخت پیوسته توانسته بازی های قابل قبولی را برای شاگردان یحیی گل محمدی به نمایش بگذارد و شانس حضور در لیست اسکوچیچ را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز لیست تیم ملی فوتبال برای ستاره های ملوان

چراغ سبز لیست تیم ملی فوتبال برای ستاره های ملوان