مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 21:072022-03-06سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی و سازمان دهیاری ها و شهرداری ها


تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم با هدف عدم مهاجرت از روستاها به شهرها و حفظ جمعیت مولد روستایی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاهی و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، آیین امضای تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم برگزار شد.

بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با تاکید بر راهبرد صندوق در برقراری عدالت اجتماعی، گفت: طبق اصل 29 قانون اساسی به دنبال بیمه شدن تمامی افراد واجد شرایط فاقد بیمه اجتماعی هستیم تا در راستای تحقق اهداف عالیه نظام گام برداریم.

وی افزود: این تفاهم نامه بستری برای استفاده از ظرفیت های دهیاری ها در خصوص بیمه اجتماعی روستاییان است.

برقراری اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاری ها سراسر کشور در تبیین اهداف صندوق می توانیم رسالت قانونی خود را بهتر پیش ببریم و جامعه هدف را بهتر بشناسیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایرگفت: با توجه به اینکه بیشتر کارگزاران صندوق دهیاران هستند و از دل مردم روستایی و عشایری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی و سازمان دهیاری ها و شهرداری ها

انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی و سازمان دهیاری ها و شهرداری ها