مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 20:022022-03-06پزشكي

محدودیت های عمره لغو شد


عربستان که همزمان با همه گیری سویه «اُمیکرون» پذیرش عمره گزاران خارجی را متوقف کرده بود، اینک با دستور وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد که عمره برای همه کشورها از سر گرفته شد.

- عربستان که همزمان با همه گیری سویه اُمیکرون پذیرش عمره گزاران خارجی را متوقف کرده بود، اینک با دستور وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد که عمره برای همه کشورها از سر گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عربستان اوایل پاییز امسال پس از 20 ماه محدودیت، با حذف فاصله اجتماعی در مسجدالحرام، پذیرش تدریجی زائران خارجی را از سرگرفت، اما با همه گیری سویه اُمیکرون، بار دیگر پذیرش زئران خارجی محدود و از برخی کشورها متوقف شد.

اینک، وزارت کشور عربستان از لغو همه محدودیت ها در همه مساجد این کشور و پایان دادن به قرنطینه خانگی پس از دو سال و ازسرگیری پذیرش زائران خارجی از همه کشورها برای مراسم عمره خبر داده است.

وزارت کشور عربستان در ادامه اعلام کرد که استفاده از ماسک فقط در مکان های بسته الزامی است و زائران خارجی دیگر به ارائه نتیجه منفی آزمایش PCR و یا آنتی ژن پیش از سفر به این کشور نیازی ندارند.

عربستان پیش تر اعلام کرده بود در صورتی جواز عمره را به زائران خارجی می دهد که دُز کامل یکی از واکسن های فایزر/بیون تک یا آکسفورد/ آسترازنکا یا مدرنا یا جانسون را دریافت کرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های عمره لغو شد

محدودیت های عمره لغو شد