مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 19:472022-03-06سياسي

سازمان نظام پرستاری10هزار مراقب سالمندان و کودکان تربیت می کند


تفاهمنامه همکاری سه جانبه بین سازمان نظام پرستاری، سازمان فنی و حرفه ای و سازمان بهزیستی به منظور تربیت 10 هزار مراقب؛ امروز با حضور وزیر تعاون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مراسم امضای تفاهمنامه سه جانبه بین سازمان نظام پرستاری، سازمان فنی و حرفه ای و سازمان بهزیستی با حضور حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد میرزابیگی، رییس کل سازمان نظام پرستاری، غلامحسین حسینی نیا، رییس سازمان فنی و حرفه ای و علی محمد قادری، رییس سازمان بهزیستی برگزار شد.

بر اساس این تفاهمنامه سه جانبه، 10 هزار مراقب برای فعالیت در عرصه های مختلف از جمله مراقبت و خدمات رسانی به سالمندان، بیماران صعب العلاج و مزمن، معلولان و کودکان تربیت می شود و به این ترتیب ارائه این خدمات ویژه و زیست بوم جامعه در حوزه رفاه اجتماعی و خدمت رسانی به این گروه ها شکل می گیرد.

بر اساس این تفاهمنامه مشارکت و همکاری سه جانبه؛  تامین مربیان؛ تامین مواد آموزشی و آموزش فراگیران  در سراسر کشور با سازمان نظام پرستاری و هیات مدیره های این سازمان در سراسر کشور خواهد بود.

همچنین تامین مکان؛ فضاهای آموزشی، امکانات و تکنولوژی آموزش با سازمان فنی و حر فه ای و بکارگیری و ایجاد اشتغال برای مهارت آموزان به عهده سازمان بهزیستی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان نظام پرستاری10هزار مراقب سالمندان و کودکان تربیت می کند

سازمان نظام پرستاری10هزار مراقب سالمندان و کودکان تربیت می کند