مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-06سياسي

سامانه «سَمک» برای معرفی کتاب به شهروندان رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از سامانه مشاوره کتاب سَمک با حضور حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری، علی اکبر اشعری رییس شورای اندیشه ورز کتاب، - آیین رونمایی از سامانه مشاوره کتاب سَمک یکشنبه 15 اسفند در معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از سامانه مشاوره کتاب سَمک با حضور حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری، علی اکبر اشعری رییس شورای اندیشه ورز کتاب، محمدعلی شامانی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان، محسن جلالی فراهانی مدیرعامل موسسه نشر شهر و جمعی از مدیران و معاونان سازمان فرهنگی هنری یکشنبه 15 اسفند برگزار شد.

در این مراسم عباس باباخانیان، مدیر امور کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری ضمن تشکر از علی اکبر اشعری به عنوان ایده پرداز این طرح و سید علیرضا فاطمیان پور برای حمایت و پیگیری از این طرح گفت: طرح مشاوره کتاب یکی از مصوبات بیست و پنجمین نشست شورای اندیشه ورز کتاب بود که پس از تحقیق و بررسی شیوه نامه آن طراحی و آماده اجرا شد.

وی افزود: برای این طرح یک تعریف در نظر گرفتیم؛ فرآیندی تخصصی بین مخاطبان با مشاور است که از طریق آن مخاطبان با کمک مشاوران و راهنمایی هایشان، کتاب مناسب و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «سَمک» برای معرفی کتاب به شهروندان رونمایی شد

سامانه «سَمک» برای معرفی کتاب به شهروندان رونمایی شد