مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-06اقتصادي

سازوکار مجلس برای تامین هزینه آبرسانی آب شرب روستایی و عشایری


نمایندگان در بررسی های بودجه ای امروز خود مصوب کردند که تا سقف 965میلیارد ریال از محل فروش آب شرب شهری با نرخ مصوب برای آبرسانی شرب روستایی و عشایری اختصاص یابد.

- نمایندگان در بررسی های بودجه ای امروز خود مصوب کردند که تا سقف 965میلیارد ریال از محل فروش آب شرب شهری با نرخ مصوب برای آبرسانی شرب روستایی و عشایری اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز(یکشنبه) مجلس در بررسی بودجه 1401 در بخش هزینه ای بند الف تبصره 6 را تصویب کردند.

بر اساس این بند صد درصد (100%) وجوه دریافتی تا سقف نهصد و شصت و پنج میلیارد (965.

000.

000.

000) ریال از محل حساب مذکور در ردیف معین در بودجه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صرفاً جهت آبرسانی شرب روستایی و عشایری و اصلاح شبکه آب مربوط به آن اختصاص می یابد.

سی درصد(30%) اعتبار مذکور برای آبرسانی شرب عشایری و هفتاد درصد (70%) برای آبرسانی شرب روستایی براساس شاخص جمعیت و کمبود آب شرب سالم بین استان های کشور در مقاطع سه ماهه از طریق شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور توزیع می شود تا پس از مبادله موافقتنامه بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها و شرکت های آب و فاضلاب استانی و یا سازمان امور عشایر ایران هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار مجلس برای تامین هزینه آبرسانی آب شرب روستایی و عشایری

سازوکار مجلس برای تامین هزینه آبرسانی آب شرب روستایی و عشایری