مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-06اقتصادي

لزوم افزایش بهره وری اقتصادی در روند توسعه آذربایجان غربی


سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: در واگذاری اراضی ملی برای طرح های صنعتی و کشاورزی ، بهره وری اقتصادی و تاثیر آن در روند توسعه و اشتغال استان مدنظر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، یاسر رهبر دین در جلسه گرامیداشت هفته منابع طبیعی و  روز درختکاری که در سالن اجتماعات اداره کل منابع طبیعی استان برگزار شد، اظهارداشت : استان ما با دارا بودن سه حوضه آبریز و پراکنش نامتوازن بارشها در این سه حوضه، نیازمند مدیریت همه جانبه و مشارکت عمومی مردم در استفاده بهینه از منابع آبی و عرصه های طبیعی است .

  وی با تاکید بر فراهم کردن زیر ساخت ها برای جلوگیری از وقوع خشکسالی و سیلابها ، تصریح کرد: انجام بهینه عملیات آبخوانداری و آبخیزداری توسط منابع طبیعی ، در سایر بخش ها و دستگاه های اجریی و رضایت مندی مردم قابل مشاهده و تاثیر گذار است و بهره برداری بهینه از سدها و جلوگیری از وقوع سیلابها و فرسایش خاک نیز از این طریق امکان پذیر خواهد بود.

رهبردین افزود: انجام عملیات تثبیت شن های روان و ریزگردها در منطقه بورالان ماکو نیز در مهاجرت معکوس به شهرها و همچنین تامین امنیت و رفاه مرزنشینان بسیار تاثیر گذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش بهره وری اقتصادی در روند توسعه آذربایجان غربی

لزوم افزایش بهره وری اقتصادی در روند توسعه آذربایجان غربی