مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-06ورزشي

25 هزار اصله نهال در آمل غرس شدند


سرپرست فرمانداری آمل با اشاره به غرس بیش از 25 هزار اصله نهال در این شهرستان، گفت: این مهم در راستای نهضت درختکاری و یادمان علامه حسن زاده آملی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید عباس حسینی عصر امروز در آیین روز ملی درختکاری اظهار کرد: بیش از 25 هزار اصله نهال در این شهرستان در راستای روز ملی درختکاری و اجرای نهضت درختکاری در مازندران با یاد و خاطره علامه آیت الله حسن زاده آملی انجام شد.

وی با اشاره به مشارکت جمعی همه دستگاه ها و نهادها در امر نهال کاری و گرامیداشت روز درختکاری، افزود: با توجه به دستورات استاندار مازندران طی یک ماه گذشته تاکنون کاشت نهال در مبادی ورودی شهرستان آمل آغاز شده و این مهم همچنان ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری آمل با بیان اعلام فراخوان به گروه های جهادی، سازمان های مردم نهاد و هیأت های ورزشی و تشکیل کارگروه های تخصصی در دستگاه های اجرایی، خاطرنشان کرد: پویش های درختکاری سنت حسنه و نیکویی است که نه تنها ما در عصر حاضر بلکه آیندگان و نسل های بعد از آن بهره مند خواهند شد.

این مسؤول با اشاره به تأمین نهال برای غرس از سوی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، یادآور شد: گروه های مردمی و دوستداران طبیعت نیز به صورت خودجوش هر سال در این مشارکت عمومی بزرگ شرکت دارند همچنین با هماهنگی معاونت های فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار اصله نهال در آمل غرس شدند

25 هزار اصله نهال در آمل غرس شدند