مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-06سياسي

نشست تخصصی قلب و عروق در قم برگزار می شود


نشست تخصصی قلب و عروق با هدف بازتعریف و تکامل مفاهیم و تدابیر این حوزه با حضور جمعی از صاحب نظران در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست تخصصی قلب و عروق به همت شورای راهبردی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت صبح روز دوشنبه 16 اسفند در مرکز فرهنگی 313 جمکران برگزار می شود.

این نشست به دلیل گسترش بیماری های قلبی و عروقی در جامعه با نگاه به اینکه حدود 30 درصد از فوت ها به علت بیماری های قلبی و عروقی است و همچنین ناتوانی متخصصین فعلی قلب و عروق در کاهش و مهار این بیماری ها و با موضوع تبیین مفاهیم و تدابیر فقهی مرتبط با سلامت قلب و عروق و در مقایسه با مفاهیم کتاب بیماری های قلب و عروق برانوالد  ( Braunwald s Heart Disease) و با هدف بازتعریف و تکامل مفاهیم و تدابیر حوزه قلب و عروق برگزار می شود.

در این نشست مطالب گسترده فراموش شده ای  - بر اساس علوم وحیانی - درباره قلب بازخوانی می شود.

محتوای این نشست در مقایسه و نقد مطالب کتاب بیماری های قلب و عروق برانوالد( Braunwald s Heart Disease) به ویژه مفاهیم ناقص بخش ششم این کتاب (کاردیولوژی پیشگیرانه) مانند بررسی نقش فشار خون بالا، کلسترول بالا، دیابت، سابقه استعمال سیگار، سابقه داشتن بیماری قلبی پیش از موعد، نتیجه تست کلسیم و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی قلب و عروق در قم برگزار می شود

نشست تخصصی قلب و عروق در قم برگزار می شود