مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-06اقتصادي

تصویب اعطای 70میلیارد تومان تسهیلات برای متقاضیان گلخانه در البرز


اعطای 70 میلیارد تومان تسهیلات برای متقاضیان احداث گلخانه در استان مصوب شده و سرمایه گذاری 30 میلیارد تومانی نیز در حوزه نوآوری محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی عبداللهی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان که روز یکشنبه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع)، افزود: امید است که این نشست ها و هم افزایی ها تداوم و استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: اکنون که سران قوا در کشور بیش از همیشه برای کسی رضایتمندی و ارتقا معیشت مردم متحد و منسجم هستند باید در استان نیز از این امر برای رشد و توسعه استان بهره برداری کنیم.

عبداللهی گفت: در حدود بیش از 3 ماه مسئولیتم در استان البرز بعنوان استاندار با تلاش بی وقفه و شبانه روزی درصدد سرعت بخشی به مسیر توسعه استان بوده ام و این روند با قدرت ادامه دارد.

وی افزود: اقدامات قابل توجهی در حوزه های سیاسی، اقتصادی، عمرانی و توسعه منابع استان رقم خورده و برای ارتقا زیرساخت های البرز با جدیت وارد میدان شده ایم که اهم آن افزایش اعتماد مردم در خصوص حل مشکلات، توسط دولت است.

استاندار البرز گفت: احساس عدالت در بین مردم احیا شده و اراده ای برای فساد ستیزی شکل گرفته که مردم را امیدوار و خوشنود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اعطای 70میلیارد تومان تسهیلات برای متقاضیان گلخانه در البرز

تصویب اعطای 70میلیارد تومان تسهیلات برای متقاضیان گلخانه در البرز