مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-06سياسي

150 هکتار از اراضی گذرگاه شمالی کرج جنگل کاری شد


150 هکتار از اراضی گذرگاه شمالی کرج با  کاشت400 اصله نهال جنگل کاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علیرضا حیدرنیا عصر یکشنبه در آیین پایانی جنگل کاری 150 هکتاری و بزرگداشت هفته درختکاری در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز که همزمان با میلاد اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار در لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا (ع) استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: طرح جنگل کاری ارتفاعات شمالی کرج از حدود 15 ماه پیش به صورت یک کار جهادی و با همت تمام مسؤولان ذیربط، جهادگران و جوانان بسیجی آغاز شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح 41 هزار اصله نهال مثمر همچون گردو، بادام، توت سفید، عناب، سنجد، گلابی، سیب، خرمالو، زردآلو و هلو کاشته شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: براین اساس این مکان در آینده ای نزدیک به تنفس گاه و تصفیه کننده هوای کلانشهر کرج تبدیل می شود و چهره ای زیبا به این منطقه می بخشد.

وی خاطرنشان کرد: به فضل خدا، طرح جنگل کاری 150 هکتاری اراضی گذرگاه شمالی کلانشهر کرج واقع در لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا (ع) کرج با کاشت 400 اصله نهال مثمر انجام شد.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه ایجاد فضای سبز علاوه بر اینکه روح و جان و دیده یک فرد را خوش می کند، گفت: این امر منجر می شود تا برای اجرای این گونه کارهای جهادی تشویق شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هکتار از اراضی گذرگاه شمالی کرج جنگل کاری شد

150 هکتار از اراضی گذرگاه شمالی کرج جنگل کاری شد