مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-06حوادث

انهدام باند سارقان مسلح تلفن همراه با 26 فقره سرقت در زاهدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، سردار احمد طاهری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه شهروندان در معابر و محلات حاشیه ای شهرستان زاهدان و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی که باعث ایجاد جو نا امنی در بین مردم شده بود بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد 3 نفر سارق مسلح به سلاح وینچستر و قمه با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی پژو 206 در ساعات پایانی شب اقدام به پرسه زنی در معابر و محلات حاشیه ای شهر زاهدان کرده و با تهدید اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و اموال شهروندان می کنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش شبانه روزی پلیس برای شناسایی عاملان این سرقت ها ادامه داشت تا اینکه درنتیجه تحقیقات تخصصی صورت گرفته هر 3 سارق که از متهمان سابقه دار شهرستان زاهدان بودند شناسایی و در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار طاهری با اشاره به کشف یک قبضه سلاح وینجستر، به همراه تعدادی سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان که پس انتقال به پلیس آگاهی و  روبه رو شدن با مستندات پلیس چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مسلح تلفن همراه با 26 فقره سرقت در زاهدان

انهدام باند سارقان مسلح تلفن همراه با 26 فقره سرقت در زاهدان