مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-06بين الملل

هماهنگی جنگنده ها با پهپادها توسط هوش مصنوعی


یک سیستم هوش مصنوعی جدید موسوم به MUM-T به هواپیماهای بدون سرنشین و جنگنده های سرنشین دار اجازه می دهد تا در ماموریت های جنگی با هم متحد شوند.

- یک سیستم هوش مصنوعی جدید موسوم به "MUM-T" به هواپیماهای بدون سرنشین و جنگنده های سرنشین دار اجازه می دهد تا در ماموریت های جنگی با هم متحد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیواطلس، شرکت BAE Systems واقع گرایانه ترین تمرین رزمی خود تا به امروز را با استفاده از هواپیماهای سرنشین دار و بدون سرنشین که به عنوان یک تیم عمل می کنند، انجام داده است.

این آزمایشات در محدوده پرواز آزمایشی وزارت دفاع ایالات متحده نشان داد که هواپیماهای جنگنده و پهپادهای مجهز به فناوری پیشرفته توسط یک سیستم هوش مصنوعی جدید می توانند با موفقیت در یک عملیات هماهنگ همکاری کنند.

پهپادهای جنگی این روزها به یکی از اصلی ترین ابزارهای نظامی تبدیل شده اند و این هواپیماهای رباتیک با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی، نه تنها توانمندتر می شوند، بلکه به اعضای تیم های عملیاتی امکان می دهند آنها را در کنار هواپیماهای جنگنده به کار بگیرند.

در آزمایش جدید، چندین هواپیمای بدون سرنشین(پهپاد) از سیستم MUM-T نه تنها برای کار گروهی در کنار هواپیماهای سرنشین دار در یک تمرین ماموریت نظامی، بلکه برای به اشتراک گذاری داده ها با یکدیگر استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی جنگنده ها با پهپادها توسط هوش مصنوعی

هماهنگی جنگنده ها با پهپادها توسط هوش مصنوعی