مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-06اجتماعي

طرح پویش سنندج سبز آغاز شد


همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری طرح پویش سنندج سبز با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در پارک آشتی این شهر آغاز شد.

- ، استاندار کردستان روز یکشنبه در مراسم آغاز طرح پویش سنندج سبز در پارک آشتی سنندج، اظهار کرد: فرهنگ غنی مردم کردستان موجب راه اندازی این پویش شده و امیدواریم این حرکت ارزشمند مردمی موجب سرسبزی هر چه بیشتر سنندج شود.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: در آموزه های اسلامی تأکید بسیاری بر حفاظت از محیط زیست و مبحث درختکاری شده است و این مهم وظیفه ما را به عنوان یک فرد مسلمان سنگین می کند.

وی خاطرنشان کرد: گسترش فضای سبز یکی از ضروریات جامعه انسانی است و راه اندازی اینچنین پویش های مردمی برای درختکاری در شهر سنندج شایسته تقدیر است.

شهردار سنندج نیز در این مراسم اظهار داشت: این پویش مردمی و علمی با کمک نخبگان و دلسوزان توسعه شهر سنندج راه اندازی شده است.

سیدانور رشیدی افزود: تمام تلاش خود را برای توسعه فضای سبز در نواحی مختلف شهر سنندج به کار خواهیم گرفت و در این راستا نیز نیازمند همراهی و همفکری گروه های مردمی و تشکل های مردم نهاد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در مناطق منفصل شهری به دلیل اینکه بیشتر زمین ها قولنامه ای است نمی توانیم برای توسعه فضای سبز در این مناطق برنامه ریزی داشته باشیم لذا امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پویش سنندج سبز آغاز شد

طرح پویش سنندج سبز آغاز شد