مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-06پزشكي

3بیمار کرونایی در سمنان جان خود را از دست دادند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در سمنان، گفت: طی 48 ساعت اخیر سه بیمار کرونایی در شهرستان های تابعه دانشگاه جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی دهد اما نگرانی در این باره همچنان وجود دارد، بیان کرد: تاکید ما به مردم در کنار واکسیناسیون، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به ویژه در ایام شلوغ شب سال نو است.

76 نفر بستری هستند معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه کرونا در بخش مراقبت های ویژه همچنان قربانی می گیرد، تاکید کرد: مردم نسبت به واکسیناسیون دز سوم و همچنین واکسیناسیون گروه هدف کودکان خود اهتمام جدی داشته باشند.

کساییان با بیان اینکه 35 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری هستند، گفت: بین این افراد هفت بیمار با حال وخیم وجود دارد که نیاز به استفاده از دستگاه وینتلاتور هستند.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 9 بیمار جدید در بیمارستان های تابعه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، تاکید کرد: تعداد بیماران بستری در این بیمارستان ها به 76 نفر رسیده است که نشان می دهد کرونا همچنین تاخت و تاز خود را ادامه می دهد و برای مقابله با آن می بایست پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون مد نظر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3بیمار کرونایی در سمنان جان خود را از دست دادند

3بیمار کرونایی در سمنان جان خود را از دست دادند