مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-06اقتصادي

کاشت و توزیع 2 هزار اصله نهال در رودان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودان از توزیع و کاشت 2 هزار اصله نهال همزمان با هفته درختکاری در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حسین محسنی زاده در آیین روز درختکاری در رودان اظهار داشت: همزمان با پانزدهم اسفند ماه، روز درختکاری و با شعار ایران سر سبز - ایران قوی همه با هم جهاد برای حفظ و احیای ذخایر ومنابع طبیعی و افزایش سرانه فضای سبز، 200 اصله نهال در محل زیارت مولا در شهرستان رودان کاشت شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودان افزود: همزمان با روز درختکاری، 200 اصله نهال شامل گونه های جنگلی، انبه و نارنج در محل نظرگاه مولا این شهرستان کاشت شد.

وی در ادامه حفاظت، حراست و صیانت از عرصه های طبیعی، توسعه و افزایش فضای سبز پایدار را وظیفه همگان دانست و از کاشت 2 هزار اصله نهال شامل گونه های جنگلی، انبه و نارنج در هفته پیوند با طبیعت امسال در رودان خبر داد.

محسنی زاده بیان کرد: در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری سال گذشته دو هزار اصله نهال در این شهرستان کاشت شد.

وی گفت: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری سبزترین و زیباترین روزهای سال است و باید در این ایام مردم به کاشت نهال و درخت در راستای توسعه فضای سبز پایدار و حفاظت و صیانت از منابع و عرصه های طبیعی، تشویق و ترغیب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت و توزیع 2 هزار اصله نهال در رودان

کاشت و توزیع 2 هزار اصله نهال در رودان