مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-06سياسي

شهروندان بم می توانند در پارک جنگلی به نام خودشان درخت بکارند


شهروندان بم می توانند در پارک جنگلی شهید سردار سلیمانی در اتوبان خلیج فارس بم که 22 اسفند سال جاری افتتاح می شود به نام خودشان درخت بکارند.

- ایسنا/کرمان شهردار بم گفت: شهروندان بم می توانند در پارک جنگلی شهید سردار سلیمانی در اتوبان خلیج فارس بم که 22 اسفند سال جاری افتتاح می شود به نام خودشان درخت بکارند.

علیرضا ریاضی ضمن تبریک فرارسیدن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، تصریح کرد: منابع طبیعی و فضای سبز در زندگی روزمره شهروندان و شادابی و نشاط اجتماعی نقش اساسی دارد و به مناسبت هفته منابع طبیعی کاشت بیش از 300 اصله انواع درخت در بلوار آیت بهجت وبلوار خبرنگار بهمراه مسیولین ومردم محله کاشت شد.

وی افزود: موضوع درخت و طبیعت بنابر سبقه تاریخی موجود برای ما ایرانیان از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده است و حتی در منابع و احادیث معصومین بزرگوار نیز مکررا نسبت به امر درختکاری و کشاورزی و احترام به طبیعت سفارش شده است .

ریاضی عنوان کرد: از اول اسفند بیش از2000 انواع درخت گرمسیری قابل روش بود در مناطق مختلف شهر کاشت شده است وبنا است کاست درخت تا پایان سال ادامه پیدا کند، وی اظهار کرد: از ابتدای اسفند سال جاری تاکنون بیش از 2 هزار نهال از انواع درختان گرمسیری که در این منطقه قابل رویش هستند در نقاط مختلف شهر بم کاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان بم می توانند در پارک جنگلی به نام خودشان درخت بکارند

شهروندان بم می توانند در پارک جنگلی به نام خودشان درخت بکارند