مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-06فرهنگي

بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال «خوشنام»


معاون سیما به همراه مدیر شبکه یک سیما و تنی چند از مدیران سیما از روند تولید سریال «خوشنام» در بیمارستان فیروزآبادی شهرری بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، معاون سیما به همراه مدیر شبکه یک سیما و تنی چند از مدیران سیما از روند تولید سریال خوشنام بازدید کردند.

سریال خوشنام به تهیه کنندگی احمد زالی و به کارگردانی علیرضا نجف زاده، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در بیمارستان فیروزآبادی شهرری ادامه دارد.

حمید شاه آبادی معاون سیما با حضور در پشت صحنه این سریال، از پخش آن در ماه مبارک رمضان 1401 خبر داد.

احمد زالی تهیه کننده این سریال تلویزیونی گفت: آقای شاه آبادی معاون محترم سیما به همراه مدیر محترم شبکه یک و دیگر مدیران محترم رسانه ملی امروز از روند تولید سریال خوشنام بازدید داشتند و ضمن گفت و گو با عوامل پروژه در جریان چند و چون تولید تا امروز و برنامه ریزی ساخت سریال در ادامه راه، قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص تولید در یکی دو سال اخیر طبیعتاً روند کار برای پروژه های مختلف متفاوت است و ما نیز با توجه به شرایط کرونا، تغییر فصل، تعدد لوکیشن، تعدد بازیگر و .

از این قضیه مستثنی نبودیم و تمام مشکلات پیش رو و رخداد هایی که در روند تولید این سریال بر ما گذشت را با معاون محترم سیما در میان گذاشتیم و ایشان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال «خوشنام»

بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال «خوشنام»