مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-06سياسي

برخورد قاطع با ویژه خواری به خصوص در حوزه معادن کشور ضروری است


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر با بیان این که برنامه توسعه گردشگری و صنعتی استان یزد باید همراه با پیوست فرهنگی متناسب با ارز ش های انقلابی تدوین شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام و المسلمین کاظم کریم بیگی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز پاسدار که با حضور جمعی از سبزپوشان سپاه یزد و استاندار یزد در محل ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان برگزار شد، با بیان این که تمام نظام هستی محکوم به حرکت است و هیچ جا سکون وجود ندارد، اظهار کرد: بخشی از این حرکت ها تا به امروز با نگاه علمی کشف شده و بخشی هم هنوز برای ما ناپیداست.

وی با اشاره به این که حرکت در نظام هستی جبر است، افزود: انسان ها در مسیر نظام هستی با قاعده بشری و ویژگی های قطعیه و توسطیه، جدایی از قانون حرکت نیستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: خداوند در قرآن کریم توصیه کرده اگر انسان ها در نظام هستی با ملاک قرار دادن ارزش های دینی و اسلامی حرکت کنند همیشه پیروز و عاقبت بخیر می شوند.

حجت الاسلام کریم بیگی توجه به حوزه فکر و اندیشه در کنار عمل صالح را سفارش جدی حق تعالی به انسان های مومن دانست و تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام ناب محمدی انسان های زیادی نظیر اباعبدالله الحسین و شهدای دشت کربلا نماد تفکر دینی و عمل صال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با ویژه خواری به خصوص در حوزه معادن کشور ضروری است

برخورد قاطع با ویژه خواری به خصوص در حوزه معادن کشور ضروری است