مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-06سياسي

برگزاری ویژه برنامه های عید تا عید در محلات منطقه 2 شهرداری تهران


شهرداری منطقه 2 از اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و آیینی تحت عنوان عید تا عید به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاجرا می شود.

شهردار منطقه 2 افزود: همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت سیدالشهداء (ع) و به مناسبت روز پاسدار، مراسم جشن حسینی در سرای محلات با اجرای گروه های سرود، و مدیحه سرایی و مداحی اهل بیت (ع)، در محلات برگزار می شود.

صالحی خاطرنشان کرد؛ فضاسازی محیطی، آذین بندی معابر و میادین پرتردد منطقه، برپایی کاروان های خودرویی مهربانی و لبخند، اجرای سرودهای سیار توسط گروهی از نوجوانان و جوانان دهه 80، برپایی ایستگاه های لبخند در سطح محلات و مساجد به منظور پذیرایی از شهروندان، اجرای برنامه مهمانی لاله ها به منظور غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل و تقدیر از پاسداران ساکن منطقه بخشی از برنامه های پیش بینی شده است.

وی در ادامه به اجرای پویش یک دقیقه دلتنگی اشاره کرد و گفت: این پویش به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عج) در چند بخش دلنوشته، دکلمه، شعر با محوریت امام زمان (عج) همزمان با مسابقات فرهنگی در بستر فضای مجازی اجرا می شود.

به گفته شهردار منطقه 2 همزمان با این ایام، نشست هایی با مضمون مهدویت برگزار و از فعالان مهدوی و فعالان قرآنی، تقدیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه های عید تا عید در محلات منطقه 2 شهرداری تهران

برگزاری ویژه برنامه های عید تا عید در محلات منطقه 2 شهرداری تهران