مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-06اقتصادي

صادرات ایران به عراق تا پایان سال به بیش از 9 میلیارد دلار می رسد


رییس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه دو کشور ایران و عراق از ظرفیت تجارت 20 میلیارد دلاری برخوردارند، گفت: امسال صادرات ایران به عراق از 9 میلیارد دلار عبور خواهد کرد.

- یحیی آل اسحاق در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در 11 ماهه ابتدای امسال ارزش صادرات ایران به عراق به 8 میلیارد و 200 میلیون دلار رسید و پیش بینی می شود که تا پایان سال صادرات به این کشور از 9 میلیارد دلار  عبور کند.

  * واردات از عراق به حدود 2 میلیارد دلار رسید  وی  با بیان اینکه نکته مورد اهمیت در تجارت با عراق افزایش قابل توجه واردات از این کشور است، افزود: امسال واردات از عراق به حدود 2 میلیارد دلار رسیده است و این در حالی است که تا سال گذشته ارزش واردات ما از این کشور حدود 140 تا 150 میلیون دلار بود.

  رییس اتاق مشترک ایران و عراق بیان داشت: در روابط تجاری بین دو کشور ایجاد توان و روابط تجاری دو طرفه بسیار دارای اهمیت است بنابراین افزایش واردات از این کشور می تواند به ادامه روابط تجاری پایدار بین دو کشور کمک کند.

  * روابط تجاری ایران و عراق تا 20 میلیارد دلار قابل افزایش است آل اسحاق با تاکید بر اینکه با توجه به ظرفیت های موجود دو کشور روابط تجاری ایران و عراق تا 20 میلیارد دلار قابل افزایش است، گفت: دست یافتن به تجارت 20 میلیارد دلاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات ایران به عراق تا پایان سال به بیش از 9 میلیارد دلار می رسد

صادرات ایران به عراق تا پایان سال به بیش از 9 میلیارد دلار می رسد