مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-06اقتصادي

خطرات جدی باغ گیاه شناسی در پی ساخت و ساز در اطراف آن/لزوم توقف ساخت و ساز


رییس باغ گیاه شناسی ملی ایران با تاکید بر این که ساخت و ساز در اطراف باغ گیاه شناسی این باغ را در معرض خطرات جدی قرار می دهد، گفت: انتظار می رود مسئولین هر چه سریعتر پروژه ساخت و ساز در قسمت شمالی باغ گیاه شناسی را متوقف کنند.

- رییس باغ گیاه شناسی ملی ایران با تاکید بر این که ساخت و ساز در اطراف باغ گیاه شناسی این باغ را در معرض خطرات جدی قرار می دهد، گفت: انتظار می رود مسئولین هر چه سریعتر پروژه ساخت و ساز در قسمت شمالی باغ گیاه شناسی را متوقف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل جلیلی در نشست خبری امروز یکشنبه در تشریح ساخت و سازهای اطراف باغ گیاه شناسی ایران، تصریح کرد: در قسمت شمالی باغ گیاه شناسی ملی ایران، تعاونی ارتش تصمیم گرفته که ساخت و سازهایی با تراکم بالا به صورت برج انجام دهد و متاسفانه شهرداری تهران نیز برای این ساخت و سازها مجوز صادر کرده است.

وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم این مجوز غیر قانونی است و اگر این ساخت و ساز انجام شود باغ گیاه شناسی ملی ایران در خطر جدی قرار می گیرد به شکلی که ابتدایی ترین خطرات ناشی از این ساخت و ساز می تواند سبب از بین رفتن منابع آبی باغ گیاه شناسی آبی باشد.

از سوی دیگر ایجاد آلودگی هوا، ترافیک و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرات جدی باغ گیاه شناسی در پی ساخت و ساز در اطراف آن/لزوم توقف ساخت و ساز

خطرات جدی باغ گیاه شناسی در پی ساخت و ساز در اطراف آن/لزوم توقف ساخت و ساز