مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-06سياسي

انتصاب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان


با حکم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان شد.

- ایسنا/گیلان با حکم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا داوطلب مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان شد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی محمدرضا داوطلب قاضی محله را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان منصوب کرد.

در حکم سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی خطاب به محمدرضا داوطلب قاضی محله آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان منصوب می گردید.

در این راستا انتظار می رود با استعانت از درگاه ایزد متعال و بهره مندی از ظرفیت های تخصصی موجود در بنیاد و استان و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم اداره کل، زمینه تحقق سیاست های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران را در چارچوب اولویت های ذیل فراهم نمایید.

در این حکم بر اولویت هایی مانند اعتلاء، ترویج و تحکیم ارزش ها و باورهای فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه؛ حفظ و ترویج آثار، ارزش ها، حماسه ها و تجارب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ایجاد، توسعه و نگهداری موزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان

انتصاب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان