مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-06اجتماعي

حذف مراکز تربیتی افول فرهنگی جامعه را در پی دارد


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: حذف و رکورد مراکز تربیتی و پرورشی از مدارس افول فرهنگی و مدنی جامعه را در پی خواهد داشت.

- خبرنگار مهر ، رضا قاسمیان ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: برای اینکه هیچ دانش آموزی از چرخه تعلیم و تربیت خارج نشود باید نگاه نرم افزاری به دانش آموزان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: موفقیت آموزش و پرورش در ابعاد مختلف وابسته به این است که دیگر نهادهای تربیتی و آموزشی این نهاد گسترده را حمایت کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: اگر مراکز تربیتی و آموزشی از جامعه حذف شود، بدون شک آن جامعه رو به افول خواهد رفت.

قاسمیان با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت، تمدن سازی و حفظ تمدن از جمله عناوینی است که تفاوت های جوامع انسانی و غیرانسانی را مشخص می کنند، افزود: علی رغم تحولات و پیشرفت های به وجود آمده در زمینه های گوناگون تعلیم و تربیت اعم از گسترش رشته های تربیتی، تحول در محتوای تعلیم و تربیت، تدوین روش های جدید تدریس و توجه به مسائل روان‏شناختی، جامعه‬ ‏شناختی و فلسفی مربوط به تعلیم و تربیت و همچنین تحولات شگرف در زمینه هایی چون کسب مهارت های عمومی، تکنیک های رشد و تقویت حافظه، تئوری های مربوط به آموزش و تربیت معلم متأسفانه در زمینه رویکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف مراکز تربیتی افول فرهنگی جامعه را در پی دارد

حذف مراکز تربیتی افول فرهنگی جامعه را در پی دارد