مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-06سياسي

توزیع 4500 بسته معیشتی در دوازدهمین رزمایش کمک مومنانه پاکدشت


بمناسبت روز پاسدار، تعداد 4500 بسته معیشتی در دوازدهمین مرحله کمک مومنانه شهرستان پاکدشت بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، بمناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، دوازدهمین مرحله کمک های مومنانه در شهرستان پاکدشت برگزار و 4500 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

این مراسم به شکل همزمان در 9 نقطه از شهرستان پاکدشت با محوریت حوزه جواد الائمه(ع) کریم آباد و با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسؤولان شهرستان برگزار شد.

اردستانی فرماندار پاکدشت در این مراسم ضمن تبریک ایام و گرامیداشت روز پاسدار، اظهار کرد: این دست اقدامات واقعاً ارزشمند است و در این شرایط بد اقتصادی مردم این اقدامات واقعاً دلگرمی آفرین است.

حجت الاسلام لزومی نیز در ادامه مراسم گفت: در کشورهای دیگر در ایام کرونا فروشگاها غارت شدند ولی با تدابیر رهبری و مسؤولان انقلابی و به همت مردم، در ایران با این رزمایشهای مومنانه با افتخار این مشکلات مدیریت شده است.

  وی با بیان اینکه بسیج و خیرین در لبیک به فرمان امام خامنه ای و تهیه و توزیع کمک های مومنانه عالی عمل کردند، تصریح کرد: وظیفه ما در این دوران کمک به دولت مردمی است و می بایست مانند ائمه خط مقدم این دست کمک ها باشیم و مردم شهرستان پاکدشت در این امتحان خوش درخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4500 بسته معیشتی در دوازدهمین رزمایش کمک مومنانه پاکدشت

توزیع 4500 بسته معیشتی در دوازدهمین رزمایش کمک مومنانه پاکدشت