مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-06سياسي

کاشت 3200 اصله نهال در شهر صنعتی البرز


مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز گفت: در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری کاشت 3200 اصله نهال در مسیرهای امیرکبیر شرقی، جاده سلامت و جنگل یالیان شهر صنعتی البرز در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مراسم ملی روز درختکاری پیش از ظهر امروز با حضور مصطفی غفوری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز، ابوالحسن شیرمحمدی رییس شورای اسلامی شهر الوند، حمید رضایی شالی و خدابخش امجدیان از اعضای شورای اسلامی شهر الوند، داریوش یوسفی فخر مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان، در شهر صنعتی البرز برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز در این مراسم اظهار کرد: موضوع درخت و طبیعت بنا بر سبقه تاریخی موجود برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و حتی در منابع و احادیث معصومین بزرگوار نیز مکررا نسبت به امر درختکاری و کشاورزی و احترام به طبیعت سفارش شده است.

وی تصریح کرد: منابع طبیعی و فضای سبز در زندگی روزمره شهروندان و شادابی و نشاط اجتماعی نقش اساسی دارد و باید همه دستگاه ها در توسعه این فرهنگ تلاش لازم را داشته باشند.

یوسفی فخر ادامه داد: شهر صنعتی البرز به عنوان اولین و سرسبزترین شهر صنعتی کشور از جایگاه ارزشمندی در سطح ملی و منطقه ای برخوردار می باشد و برهمین اساس نیز شایسته است با همت و تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 3200 اصله نهال در شهر صنعتی البرز

کاشت 3200 اصله نهال در شهر صنعتی البرز