مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-06اقتصادي

آسیب 30 تا 60 درصدی واحدهای مسکونی روستایی در زلزله دشتک


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: زلزله اخیر در شهرستان اردل به مرکزیت دشتک سبب تخریب 30 تا 60 درصد واحدهای مسکونی روستایی شده است.

- مهدی مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: زلزله اخیر در شهرستان اردل به مرکزیت دشتک سبب تخریب 30 تا 60 درصد واحدهای مسکونی روستایی شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چند واحد مسکونی روستایی در این زلزله 100 درصد تخریب شده است.

وی افزود: چهار گروه ارزیاب از ساعات اولیه وقوع زلزله در منطقه حاضر شده اند و همچنین امروز یک اکیپ جدید ارزیاب به گروه های قبلی ملحق شده است.

ظرف 24 ساعت آینده میزان خسارات زلزله دشتک اعلام می شود مرادی اضافه کرد: ظرف 24 ساعت آینده میزان خسارات وارده برآورد و به دستگاه های مربوطه ارسال خواهد شد.

تخریب 30 تا 100 درصدی روستاهای بخش دیناران وی عنوان کرد: تعدادی از روستاهای بخش دیناران شهرستان اردل دچار آسیب 30 تا 100 درصدی شده اند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین به دلیل همجواری بخش صمصامی شهرستان کوهرنگ با مرکز زلزله اخیر، برخی از واحدهای مسکونی روستاهای صفاآباد و سیف آباد دچار خسارت شده است که ارزیابی خسارت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب 30 تا 60 درصدی واحدهای مسکونی روستایی در زلزله دشتک

آسیب 30 تا 60 درصدی واحدهای مسکونی روستایی در زلزله دشتک