مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-06سياسي

اهدای 200 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال آمار اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان به دو هزار سری می رسد.

- اهدای 200 سری "جهیزیه" به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال آمار اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد استان به دو هزار سری می رسد.

پیمان ترکمانه، امروز(15 اسفند) در حاشیه مراسم اهدای 200 سری جهیزیه به زوجین مددجوی استان، در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه از ابتدای امسال 1700 سری جهیزیه به زوجین مددجو اهدا شده، گفت: تا پایان سال نیز 300 سری جهیزیه به زوجین مددجو اهدا می شود.

وی افزود: در مجموع امسال دو هزار سری جهیزیه با صرف اعتبار 40 میلیارد تومان به زوجین مددجو اهدا خواهد شد.

ترکمانه هزینه خرید هر سری جهیزیه را 20 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: اقلام هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تاکید کرد: با اهدای این دو هزار سری جهیزیه تا پایان سال، پشت نوبتی ها در این زمینه صفر می شود.

ترکمانه به توانمندسازی خانوارهای مددجوی استان هم اشاره کرد و افزود: امسال 1800 خانوار مددجوی استان توانمند شده و از چرخه کمک های مالی امداد خارج ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 200 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

اهدای 200 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه