مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-06سياسي

کاهش آمار محکومان مالی در زندان های کردستان


کاهش آمار محکومان مالی نسبت به سال گذشته مدیون اقدامات ارزشمند ستاد دیه، همت خیرین و مساعدت دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،سیدحسین حسینی رییس کل دادگستری کردستان پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی و روشنگری جشن گلریزان رمضان 1401 با حضور اعضاء هیئت امناء ستاد دیه ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسین ع و روز پاسدار اظهار کرد: آگاهی از وضعیت زندانیان مالی و جرائم غیر عمد و شناخت اهداف انسان دوستانه ستاد  مردمی دیه نیازمند بستر و ظرفیت رسانه ملی و تاثیرات اثرگذار رسانه است.

وی تصریح کرد: در رمضان 1401  با  برنامه ریزی و معرفی اهداف ستاد دیه و مراسم گلریزان با دعوت و مشارکت استاندار و مدیران کل استانی و استفاده از ظرفیت های اصناف و واحدهای تولیدی با شکوه تر از قبل برگزار شود و شاهد خلق حماسه ای دیگر از نوع دوستی مردم خیراندیش کردستان در کمک به آزادی سازی زندانیان جرائم غیر عمد باشیم.

حسینی خاطر نشان کرد: ستاد دیه رسالت انسانی و مردمی دارد، اما مدیران حاکمیتی در رفع آسیب های اجتماعی پیش آمده برای خانواده زندانیان باید دخالت و همراه اهداف این ستاد مردمی باشند.

رییس هیئت امناء ستاد دیه کردستان تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف ستاد دیه و برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم گلریزان لازم به تشکیل کمیته اجرایی مستقل است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار محکومان مالی در زندان های کردستان

کاهش آمار محکومان مالی در زندان های کردستان