مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-06سياسي

خدمات موقوفات به مردم شناسایی شود/ ضرورت احیای وقف


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خواستار معرفی و شناسایی درست خدمات موقوفات به جامعه شد و گفت: اکنون بسیاری از مردم از این خدمات مطلع نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدصادق پیشنمازی ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل اوقاف استان با قدردانی از فعالیت ها و خدمات اوقاف طی سال های اخیر اظهار کرد: عنصر ارزنده وقف یک نهاد بسیار پویا و فراگیر است که در تمامی دوران می تواند به جامعه بشریت خدمت کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصل فعالیت اوقاف خیرخواهی و کمک به نیازمندان است، افزود: در کنار کمک به نیازمندان باید ابتدا حق و حقوق موقوفات از متصرفین در راستای موازین شرعی دریافت شود.

آیت الله پیشنمازی فعالیت اوقاف مازندران در خدمت رسانی به مردم در حوزه های معیشتی، درمانی، علمی و مذهبی را ارزنده برشمرد و تصریح کرد: این روند مثبت نیازمند تداوم در خدمت رسانی و گسترش فعالیت های خیرخواهی از سوی خیرین و سازمان اوقاف است.

وی بر ضرورت احیای موقوفات در کشور تاکید کرد و گفت: موقوفات حوزه های علمیه در کشور باید احیا و طبق نظر واقف که در وقف نامه ذکر شده است، هزینه شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمات موقوفات به جامعه باید توسط سازمان اوقاف با کمک رسانه ها به درستی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات موقوفات به مردم شناسایی شود/ ضرورت احیای وقف

خدمات موقوفات به مردم شناسایی شود/ ضرورت احیای وقف