مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-06اقتصادي

صدور مجوز مجتمع بین راهی از وزارت راه به وزارت گردشگری منتقل شد


هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار وزارت گردشگری را دستگاه اصلی صدور مجوز مجتمع های بین راهی و تیرپارک ها تعیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار در جلسه پنجاه و پنجم به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی، مرجع واحد برای صدور مجوز مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و تیرپارک ها را تعیین کرد.

بر اساس این مصوبه، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دستگاه اصلی صدور مجوز مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و تیرپارک ها تعیین شد و وظیفه مدیریت یکپارچه امور صدور مجوز مذکور را برعهده خواهد داشت.

وزارت گردشگری مکلف است از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه های مرتبط با این فعالیت، استعلام کند؛ به گونه ای که سقف زمانی مورد نظر برای صدور مجوز، از زمان پیش بینی شده توسط هیئت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار تجاوز نکند.

گفتنی است پیش از این سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسئول صدور مجوز مجمتع های خدمات رفاهی و بین راهی و تیرپارک ها بود که با تصویب هیئت مقررات زدایی از وزارت راه و شهرسازی به وزارت گردشگری منتقل شده است.

مصوبه شهریور 1399 هیئت مقررات زدایی نسخ شد این مصوبه جدید هیئت مقررات زدایی (11 اسفند 1400) به ریاست سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حالی است که فرهاد دژپسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز مجتمع بین راهی از وزارت راه به وزارت گردشگری منتقل شد

صدور مجوز مجتمع بین راهی از وزارت راه به وزارت گردشگری منتقل شد