مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-06اقتصادي

تانکر قیر قاچاقی که به مقصد نرسید!


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: مأمورین ایست و بازرسی سهل آباد نهبندان به یک دستگاه تانکر حامل قیر مشکوک و سوخت قاچاق را کشف کردند.

- حسین حسین پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس از بیرجند، اظهارداشت:  طبق مقررات حاکم، خرید و فروش، حمل و نگهداری کالای یارانه ای تخلف است.

وی افزود: مأموران ایست و بازرسی پاسگاه انتظامی سهل آباد شهرستان نهبندان در حین کنترل خودرو های عبوری محور بیرجند به نهبندان به یک دستگاه تانکر حمل قیر مشکوک و آن را توقیف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: پس از بازرسی تانکر حمل سوخت 5 هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل که به صورت ماهرانه در مشک داخل تانکر جاساز شده بود کشف شد.

حسین پور یادآور شد: پرونده تخلف راننده تانکر حمل قیر برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی نهبندان ارسال شد.

 وی خاطرنشان کرد: اداره تعزیرات نهبندان پس از احضار متهم و رسیدگی های قانونی و احراز وقوع تخلف بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، متهم علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده به پرداخت جریمه نقدی متهم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: متهم حامل سوخت قاچاق به پرداخت مبلغ 224 میلیون و 668 هزار و 600 تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانکر قیر قاچاقی که به مقصد نرسید!

تانکر قیر قاچاقی که به مقصد نرسید!