مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-06اقتصادي

تخصیص اعتبار در سال آینده منوط به جذب اعتبارات سال جاری است


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تخصیص اعتبار در سال 1401 به چهارمحال و بختیاری منوط به میزان جذب اعتبارات سال 1400 است، گفت: اگر نتوانیم اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به استان در سال جاری را جذب کنیم، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تخصیص اعتبار در سال 1401 به چهارمحال و بختیاری منوط به میزان جذب اعتبارات سال 1400 است، گفت: اگر نتوانیم اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به استان در سال جاری را جذب کنیم، قطعا این مسئله در اعتبارات سال آینده تاثیر منفی خواهد داشت.

غلامعلی حیدری 15 اسفندماه در جلسه شورای تامین مسکن و نحوه جذب اعتبارات خزانه اسلامی قانون بودجه 1400 چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشور با مشکلات اقتصادی، تحریم، کرونا و .

دست و پنجه نرم می کند، اظهار کرد: با این شرایط، اعتباراتی محدود در بخش عمرانی به استان ها اختصاص پیدا می کند، بنابراین باید همه مدیران برای جذب اعتبارات تلاش کنند و اجازه ندهند هیچ اعتباری برگشت بخورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرصت چندانی برای جذب اعتبارات عمرانی باقی نمانده است، گفت: سال مالی به زودی به پایان می رسد، کار غیرقابل انجامی در استان وجود ندارد، فرمانداران و مدیران برای جذب کامل اعتبارات برنامه ریزی کنند و موانع پیش روی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار در سال آینده منوط به جذب اعتبارات سال جاری است

تخصیص اعتبار در سال آینده منوط به جذب اعتبارات سال جاری است