مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-06سياسي

مرتضوی: اختصاص 500 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان طالقانی آبادان


معاون اجرایی رییس جمهور امروز در سفر دو روزه به استان خوزستان و در بازدید از بیمارستان آیت الله طالقانی گفت: برای تکمیل این بیمارستان اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال صرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد این شهر شد و مورد استقبال استاندار خوزستان و دیگر مسئولان شهرستان قرار گرفت.

معاون اجرایی رییس جمهور قرار است در سفر خود بازدیدی از بیمارستان های در حال احداث تخصصی قلب خرمشهر، علوی آبادان، تصفیه خانه  فاضلاب آبادان و طرح توسعه و ظرفیت پالایش موسوم به فاز دو داشته باشد.

وی در ادامه نیز به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، اقدام به کشت نهال در شهر خرمشهر کرد.

معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از بیمارستان جدیدالاحداث طالقانی آبادان موسوم به علوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 500 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نهایی بیمارستان طالقانی آبادان تخصیص یافته و روند پیشرفت ساخت این بیمارستان به حدود 100  درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه منابع مالی لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان جدید آیت الله طالقانی تامین شده است، گفت: کار نصب تجهیزات درمانی و پزشکی این بیمارستان بزودی توسط وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی: اختصاص 500 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان طالقانی آبادان

مرتضوی: اختصاص 500 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان طالقانی آبادان