مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-06ورزشي

دعوت شدگان باید 16 فروردین در اردوی تیم ملی والیبال حاضر شوند


سرپرست تیم ملی والیبال بر الزام حضور بازیکنان دعوتی شاغل در لیگ های ایران در اردوی آمادگی تیم ملی از 16 فروردین سال آینده تاکید کرد.

- و به نقل از فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر و بهروز عطایی سرپرست و سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشستی با دکتر داورزنی رییس فدراسیون والیبال به بررسی برنامه های تیم ملی پرداختند.

سرپرست تیم ملی والیبال پس از این جلسه اظهار داشت: با توجه به برنامه های که بهروز عطایی برای آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی در سال پر ترافیک والیبال ایران در نظر گرفته اند، مقرر شد اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی پس از پایان لیگ برتر والیبال مردان از سوی سایت فدراسیون اعلام شود.

خوش خبر تاکید کرد: بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی که در لیگ مشغول به بازی هستند، باید پس از استرحت کافی در ایام نوروز از 16 فرودین با حضور در کمپ تیم های ملی والیبال در فدراسیون خود را به کادر فنی معرفی کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به تابستان طولانی 1401 برای والیبال ایران، گفت: با توجه به این که سالی بسیار سخت پیش رو داریم، مقرر شد افرادی که 16 فروردین ماه به هر دلیلی در تمرینات حاضر نشوند، از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شدگان باید 16 فروردین در اردوی تیم ملی والیبال حاضر شوند

دعوت شدگان باید 16 فروردین در اردوی تیم ملی والیبال حاضر شوند