مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-06اقتصادي

نمایشگاه دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه در اصفهان برگزار می شود


دومین نمایشگاه تزیینات، دکوراسیون داخلی، خانه و آشپزخانه از 16 تا 20 اسفندماه در نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان دومین نمایشگاه تزیینات، دکوراسیون داخلی، خانه و آشپزخانه از 16 تا 20 اسفندماه در نمایشگاه بین المللی اصفهان برپا خواهد شد.

این نمایشگاه که در هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می شود، میزبان 55 شرکت از پنج استان کشور خواهد بود تا جدیدترین محصولات این حوزه را برای بازدید عموم به نمایش گذارند.

در این نمایشگاه، شرکت هایی از استان های اصفهان، تهران، قم، قزوین، آذربایجان شرقی و شهرستان کاشان حضور دارند و محصولاتی مانند مبلمان کلاسیک و راحتی، سرویس خواب، لوستر، میزهای تلویزیون، دکوراسیون داخلی، فرش و تابلو فرش، شیرآلات، کالای خواب و لوازم آشپزخانه را در معرض بازدید علاقمندان قرار خواهند داد.

نیمی از شرکت های حاضر در دومین نمایشگاه تزیینات، دکوراسیون داخلی، خانه و آشپزخانه جزو واحدهای صنفی تولیدکننده هستند و نیمی دیگر از مشارکت کنندگان نیز در حوزه های توزیعی و خدماتی فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاقمندان به بازدید از دومین نمایشگاه تزیینات، دکوراسیون داخلی، خانه و آشپزخانه می توانند از ساعت 14 تا 20 روزهای 16 تا 20 اسفندماه به نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه در اصفهان برگزار می شود

نمایشگاه دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه در اصفهان برگزار می شود