مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-06سياسي

روایت پاسدارانی که سلامتی به ارمغان می آورند


یکی از عرصه های خدمت سپاه در حوزه بهداشتی و درمان است که بی ادعا سال هاست در بحران های مختلف پیشگامند، با پاسداران پزشک و پرستار به گفت وگو نشستیم تا از جهادشان در جبهه سلامت بگویند.

- خبرگزاری فارس اصفهان- سال هاست که عادت کرده ایم سبزپوشان بی ادعا را در هر بحران و مشکلی، گوشه ای از صحنه ببینیم.

اردیبهشت ماه 58، چهارماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ سپاه پاسداران انقلاب شکل گرفت و با وجود آن که هنوز نوپا بود و کم تجربه، به دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در مناطق مختلف پرداخت و با ناامنی ها مقابله کرد.

شهریور ماه 59، حمله هوایی بعثی ها به ایران؛ نیروهای داوطلب از جای جای کشور خودشان را به مرزهای وطن رساندند تا دزد متجاوز به خاک شان را از خانه بیرون کنند، پاسداران انقلاب هم دوشادوش برادران و خواهرانشان مقابل دشمن ایستادگی کردند تا توانستند پیروز جبهه حق علیه باطل باشند.

19 بهمن سال 60، خانه تیمی مرکزیت سازمان منافقین در داخل کشور؛ مدت ها بود منافقین وارد فاز نظامی مبارزه با نظام شده بودند و مهره های کلیدی نظام و بسیاری از مردم عادی را در کوچه و خیابان و بازار بی گناه به شهادت رسانده بودند، در این روز سپاه ضربه محکمی به منافقین وارد کرد و با هوشیاری خانه تیمی مرکزیت سازمان در داخل کشور که در منطقه زعفرانیه واقع بود را هدف گرفت و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پاسدارانی که سلامتی به ارمغان می آورند

روایت پاسدارانی که سلامتی به ارمغان می آورند