مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-06سياسي

«تحول نظام تعلیم وتربیت در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»


عضو اندیشکده علم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و استاد دانشگاه شاهد در یادداشتی با عنوان «تحول نظام تعلیم وتربیت در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» بیان کرد: - عضو اندیشکده علم الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و استاد دانشگاه شاهد در یادداشتی با عنوان تحول نظام تعلیم وتربیت در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بیان کرد: نظام تعلیم و تربیت، فراگیرترین و بزرگ ترین نهاد عمومی کشور است و توسعه مطلوب آن، مستلزم بازنگری و تحول در ساحت های کلیدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت دکتر محمدرحیم عیوضی بدین شرح است: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، جایگاه ویژه ای برای نظام تعلیم و تربیت قائل است و این نظام را یکی از ارکان اجرای الگو و پیشرفت کشور می داند.

از این رو در تدبیر شماره 8 به طور ویژه به آن پرداخته و بر آن تاکید کرده است: تحول در ساختار، رویکرد و محتوای نظام تعلیم وتربیت کشور و والاسازی جایگاه معلمان، برای تربیت انسان های مؤمن، توانمند، خلاق، مسئولیت پذیر و دارای روحیه مشارکت جمعی .

نظر به اهمیت نظام یاد شده، این یادداشت به تبیین ابعاد آن می پردازد.

در جهان معاصر، پیشرفت و تعالی کشورها و ملت ها، مستلزم انسان های شایسته و کارآمدی است که بتوانند در شرایط پیچیده و همواره متغیر امروزین، موجب بقا و توسعه جامعه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تحول نظام تعلیم وتربیت در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»

«تحول نظام تعلیم وتربیت در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»