مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-06ورزشي

ملی پوشان هاکی ایران عصر امروز به مصاف کویت می روند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان که جهت حضور در رقابتهای جهانی دیویژن 4 راهی بیشکک قرقیزستان شده در سومین دیدار خود در این دوره از مسابقات عصر امروز به مصاف تیم ملی کویت خواهد رفت .

- اعضای تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان در سومین دیدار خود در رقابتهای جهانی دیویژن 4 قرقیزستان عصر امروز به مصاف تیم ملی کویت خواهند رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان که جهت حضور در رقابتهای جهانی دیویژن 4 راهی بیشکک قرقیزستان شده در سومین دیدار خود در این دوره از مسابقات عصر امروز به مصاف تیم ملی کویت خواهد رفت که از سال 1985 به عضویت فدراسیون جهانی درآمده است.

تیم ملی کشورمان که اولین حضورش در رقابتهای جهانی را تجربه می کند در اولین دیدار مغلوب تیم میزبان شد که از ورزشکار و مربیان روسی الاصل بهره می برد.

ملی پوشان کشورمان در دومین دیدار تیم سنگاپور را شکست داده و اولین پیروزی تاریخ این رشته را به نام خود ثبت کردند.

نفرات تیم ملی در مسابقات جهانی قرقیزستان به شرح زیر هستند:فرزاد هوشی دری، فرشاد مقدسی، نیما مهربان، محسن آقامحمدی، جلال کیهانفر، مازیار قربانی، آرمان بحری، متین قهارزاده، امین کره ای، محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوشان هاکی ایران عصر امروز به مصاف کویت می روند

ملی پوشان هاکی ایران عصر امروز به مصاف کویت می روند