مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-06ورزشي

«سرابِ سهام»


واگذاری بخشی از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حالی از امروز واگذار خواهد شد که این بار «دست در جیب هواداران» کردن با روشی جدید اجرا خواهد شد و قرار نیست هیچ اتفاق مثبتی رخ دهد.

- ، از زمانی که نخستین مسئول در ورزش ایران تاکید کرد استقلال و پرسپولیس بزودی واگذاری خواهند شد بیش از 20 سال می گذرد اما با وجود تلاش های کاذبی که صورت گرفت و شعارهایی که داده شد، این دو باشگاه هنوز اندر خم یک کوچه هستند و با وجود تاکیدی که مبنی بر واگذاری آنها صورت گرفته به نظر می رسد آنها پس از این همه سال لبه پرتگاه خطرناکی قرار گرفته اند که عاقبت خوبی در انتظارشان نخواهد بود.

مسعود سلطانی فر وزیر پیشین وزارت ورزش و جوانان تلاش زیادی کرد تا واگذاری این دو باشگاه به نام خودش و جزو عملکردش در این وزارتخانه به ثبت برسد اما هر چه او عجله کرد عمر حضورش به تکمیل و انجام این پروژه قد نداد تا با تغییراتی که در سازمان خصوصی سازی رخ داد، تب تند او به قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی منتقل شود.

سلطانی فر تلاش زیادی کرد واگذاری سرخابی ها به اسم خودش تمام شود قربانزاده که در نخستین اظهار نظرهایش برای واگذاری دو باشگاه مصمم نبود و حتی در برخی نشست های کارشناسی تاکید کرده بود تا زمانی که موانع سر راه خصوصی شدن این دو باشگاه برداشته نشود قدمی برنخواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرابِ سهام»

«سرابِ سهام»