مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-06ورزشي

هزینه کردن در ورزش از آسیب های اجتماعی می کاهد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین رییس شورای عالی ورزش فارس یکی از مهمترین اهداف دولت را حمایت از فعالیت های ورزشی دانست و هزینه کردن در این بخش را موجب کاهش آسیب های اجتماعی ارزیابی کرد.

- اسماعیل محبی پور در دیدار رییس کمیته بوکس شطرنج ایران، گفت: هزینه کردن در ورزش از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند و در نشاط و سلامت جامعه سهم قابل ملاحظه ای دارد.

به نقل از روابط عمومی کمیته بوکس شطرنج ایران، محبی پور، بر لزوم استفاده از ظرفیت ها برای توسعه این رشته ورزشی تاکید و اضافه کرد: از آنجا که ورزش بوکس شطرنج در استان فارس پایه گذاری شده نیازمند پشتیبانی همه جانبه است و از رویدادهای ملی و تورنمنت های بین المللی در این رشته ورزشی به میزبانی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و شهر علم و ادب حمایت می کنیم.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از نخبگان و کارآفرینان در تمام اقشار اشاره و اضافه کرد: مقصود و نگاه ما تحقق فرمایشات ایشان است، بنابراین ورزش و فرهنگ گزینه های بسیار مهمی محسوب می شوند و در دستور کار دولت و استانداری فارس قرار دارند.

رییس کمیته بوکس شطرنج ایران نیز با اشاره به پایلوت بودن این رشته ورزشی جهانی در استان فارس و شهرستان شیراز، گفت: کمیته بوکس شطرنج تنها رشته ورزشی است که در سطح ملی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کردن در ورزش از آسیب های اجتماعی می کاهد

هزینه کردن در ورزش از آسیب های اجتماعی می کاهد